נעצרו 5 חשודים שתקפו יהודי סמוך לקבר שמואל הנביא

בנצי לייזרוביץ 3 Comment on נעצרו 5 חשודים שתקפו יהודי סמוך לקבר שמואל הנביא

ביום שישי בצהריים ערבים ופעילי שמאל ניסו לבצע לינץ' ביהודי שהלך עם דגל ישראל סמוך לקבר שמואל הנביא. במהלך השבת, המשטרה עצרה חמישה חשודים תושבי האזור בחשד שהיו שותפים לתקיפה

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצהרי יום שישי, התקיימה מחאה של פעילי שמאל יחד עם ערבים על יד קבר שמואל הנביא. יהודי שצעד במקום עם דגל ישראל בידו הותקף באלימות קשה על ידי ההמון.

במהלך השבת, עצרה המשטרה חמישה חשודים (בגילאי 20 – 50) תושבי האזור בחשד למעורבותם באירוע, זאת לאחר שחשוד אחר נעצר כבר ביום שישי בצהרים.

חמשת החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, זאת בחשד לעבירות של השתתפות בתגרה, תקיפה וחבלה, עבירות ממניע של גזענות/עוינות כלפי הציבור ועבירות נוספות.

בתחילת השבוע צפויה המשטרה להביאם בפני בימ"ש (בית דין צבאי) לדיון בעניינם וחקירת המקרה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים במעשה.

דוברות המשטרה

ראש הממשלה לשעבר נתניהו התייחס לאירוע וכתב: "כבוד לאומי הוא לא מותרות. היעדרו יעלה בחיי אדם. ניסיון הלינץ' בקבר שמואל הנביא מזעזע, עשרות ערבים תוקפים באלימות קשה צעיר יהודי אחרי שהניף דגל ישראל כשהוא שרוע על המדרכה והם בועטים וחובטים בו בכל גופו, וכל זה מול שוטרים. ממשלת ישראל – כבוד לאומי הוא לא מותרות, ולא משנה מה עמדות שותפיכם כלפי אלימות נגד יהודים – דרושה יד קשה מיד".

יש לציין שבמקום נכח חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת ושילהב את ההמון הערבי באמרו: "נמשיך במאבק נגד הכיבוש ונגד המלוכלכים האלה וביחד ננצח".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    העצורים בלינץ' יקבלו עבודות שירות בלונה פארק.

    אם בן גביר היה משלהב את ההמון הוא היה נפסל מחרוץ לכנסת מזמן…וזה בטח היה פותח את המהדורות.

    לגבי הפציעה של לוחם מג"ב-מבין לגמרי את הפרקליטות-אין בסיס שיידוי אבנים זה ממניע לאומני-מה חא ברור שהם סה"כ שיחקו קרוב לקיר והלוחם בחוצפתו עבר שמה..

  2. 2

    לאפרים: תגובה חזקה 😋